divendres, 24 d’abril del 2020

Cookies de xocolata




Hola a tots i a totes!!!
Després d'anys d’inactivitat, torno al blog..... això meu amb el blog és cíclic, tinc èpoques en què hi estic super dedicada i d'altres en què el tinc super abandonat, però la veritat és que hi ha èpoques que entre unes coses i unes altres o cuino lo bàsic o quan m’hi poso de debò no tinc ni temps de fer fotos.
Bé, el cas és que he tornat, i espero que durant una llarga temporada!
Amb tot això del confinament suposo que tothom està cuinant més que en el seu dia a dia, perquè disposem de tot el temps del món. El meu cas no ha estat aquest fins ara, perquè tinc un peque d’any i mig que reclama tota la atenció del món i entre això i la feina ha estat molt difícil poder portar el dia a dia. Tot i això he cuinat, i força. Sobretot plats salats, per dinar i sopar, però també he fet algun dolç, com aquestes galetes.
Aquestes galetes són un clàssic a Internet. Són les cookies de xocolata recepta de la Mireia Carbo i són un èxit assegurat.
Jo les he fet moltíssimes vegades. Fins i tot les he fet per regalar alguna vegada.
Són molt fàcil i boníssimes.
Jo en aquest cas els vaig posar xocolata negra, però s’hi pot posar el què es vulgui: xocolata blanca, xocolata amb llet o fruits secs.
Proveu-les i us enganxareu segur!

Ingredients:
- 180 gr de farina
- 1 culleradeta de llevat
- 100 gr de sucre moreno
- 1 ou
- 100g mantega pomada
- 175gr xocolata per a postres
- 1 rajolí de vainilla
- 1 pessic de sal

Preparació:
Batem la mantega pomada amb el sucre moreno fins que aconseguim una crema.
Afegim la sal, la vainilla i l'ou i barregem.
Incorporem la farina i el llevat tamisat i ho barregem fins a obtenir una pasta.
Finalment, afegim la xocolata picada amb el ganivet a trossos no molt petits
Fem les galetes amb l'ajuda d'una cullera, prenent porcions de massa d'una cullerada aproximadament. Posem les porcions de massa en una safata de forn amb paper de forn. No cal donar-los forma, elles soles s'aplanaran amb l'escalfor del forn. No posar-les molt juntes perquè s'enganxarien les unes amb les altres.
Coure les galetes al forn preescalfat a 180 ºC fins que siguin daurades.

Descarrega la recepta en PDF en català
Descarga la receta en PDF en castellano

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Comenta, critica, parla’n,…. tots els comentaris són benvinguts i agraïts. Un blog es nodreix, creix i evoluciona gràcies als teus comentaris.
Gràcies per perdre uns minuts en deixar la teva opinió.